MUAR WEDDING PHOTOGRAPHER,PAKEJ FOTOGRAFI PERKAHWINAN,TANGKAK,SEGAMAT,MELAKA,NEGERI SEMBILAN,LABIS,KUALA LUMPUR,JURUFOTO PERKAHWINAN,CUSTOM ALBUM

[email protected]

Blogku

Bengkel Adobe Photoshop oleh KUKUBESI.COM

Posted on February 20, 2010 at 3:32 AM

Salam semua..

Anda-anda pernah dengar [email protected] KUKUBESI dalam dunia fotografi & grafik??

Kalau x perasan atau tak pernah dengar ni rujukan dia:


Malaysian Radical Conceptual Art Photography

www.kukubesi.com


Kukubesi Manipulasi

www.kukubesi.com/v1/akukukubesi.htm


salah seorang penggiat fotografik terulung di Malaysia telah bersetuju untuk mencurahkan ilmu kat daerah Ledang nih jadi aku x lepaskan peluang ni.. kira cam idola gak le




En. Kukubesi memulakan kelas dengan bacaan ayat penerang hati..


Sneak preview projek terbaru dengan KRU production (Hikayat Merong Mahawangsa)


Group photo at the end of the day


Realitinya, lagi dalam kita mendalami satu perkara tu lagi kita sedar akan kelemahan dan kekurangan kita.. Jadi rajin-rajin mencari ilmu agar tak timbul rasa riak dalam diri kita.. Ini antara hasil selepas kelas ni..




Categories: None

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

4 Comments

Reply WanZs
5:58 AM on February 23, 2010 
waohahaha Shuk! bagus2...aku baru je pk nak buat enty yang macam ni..Hmmm muncul gak gambar yang kat kerusi ni yek! cayo2
Reply JimWau
6:44 AM on September 24, 2010 
bila nak wat lagi...nak join sama...
Reply Robertwat
3:54 AM on February 27, 2017 
comfortable site read more
Reply Robertbit
2:58 AM on May 5, 2017 
купить ip адрес
В DNS-записях купить ip адрес доменов (для перенаправления, почтовых серверов и безвинно помимо) искони используются FQDN. Обычно в практике сложилось написание полного доменного имени изза исключением
постановки последней купить ip адрес точки предварительно корневым доменом, ворожить,